00:58

Nuevos productos! Abril-Mayo'16

Zniknęłam ostatnio.. Rozłożyła mnie grypa i nie miałam siły dosłownie na nic. Mam do nadrobienia Wasze wpisy z całego tygodnia! Ja zabieram się za ich przeglądanie, a Was zapraszam na przegląd moich nowości :)


Na początek kolorówka, którą upolowałam na 'rossmanowskiej' promocji pod koniec kwietnia i na początku maja:


Malowidła do ust:
1. Bell, Szminka w kredce
2. Bell, Hypoalergiczny błyszczyk do ust
3/4. Farbka do ust (uwielbiam!)

Maskary:
1. Rimmel, Extra Super Lash (dostałam w prezencie przy kasie)
2. Lovely, Pump Up (jest tak zachwalany, że muszę go wypróbować na sobie ;))
3. Bourjois, Paris Twist Up The Volume (jeden z dwóch moich dotychczasowych ulubieńców ;))
4. L'Oreal, Vlume Million Lashes, So Couture (zaczynam rozumieć za co kobiety tak ją kochają! ;))
5. Miss Sporty, Studio Lash, Instant Volume


I wyczekiwane przeze mnie produkty Catrice + baza, które zamówiłam w drogerii internetowej eZebra.pl:


1. Delia, Zielona baza pod makijaż korygująca zaczerwienienia
2. Catrice, Kamuflaż w kremie | 020 light beige
3. Catrice, Płynny kamuflaż | 020 light beige


Zabezpieczaczy do końcówek nigdy za dużo ;) Szczególnie, że u mnie wykańczają się one dość szybko ;)


1. CHI, Olejek macadamia Miss Universe Farouk (na opakowaniu widnieje wizerunek MU 2013 Marii Gabrieli Isler i to jest główny powód, dla którego chciała mieć ten olejek ;) Gabriela i jej sesja wizerunkowa na opakowania tych olejków są mi doskonale znane - to jedna z tych moich pasji, o których jeszcze nie wiecie, ale przyjdzie jeszcze czas, żeby o tym napisać ;))
2. Marion, Kuracja z olejkiem arganowym, 7 efektów
3. Green Pharmacy, Jedwab z płynie z aloesem
4. Humavit, Drożdże piwne z witaminami z grupy B


Maski i maseczki oraz szamponetki :)


1. Delia, Camelio, Szampon koloryzujący do włosów | kolor rudy
2. Marion, Szampon koloryzujący do włosów | kolor miedź
3. Perfect Me, Zestaw maseczek (proteinowa, emolientowa, regeneracyjna)
4. Marion, Regeneracyjna maska do włosów farbowanych | czerwień
5. Marion, Zestaw maseczek (ziołowa, witaminowa, proteinowa, emolientowa z olejkiem arganowym)
6. L'biotika, Biovax, maseczki do włosów (keratyna&jedwab, do włosów blond, do włosów ciemnych, do włosów osłabionych, do włosów słabych ze skłonnością do wypadania, naturalne oleje)
7. Joanna, Argan Oil, Szampon + Maseczka do włosów


Pielęgnacji ciąg dalszy :)

1. Farmona, Tutti Frutti, Peeling cukrowy do ciała | wiśnia i porzeczka (bosssko pachnie <3)
2. Isana, Krem do ciała | shea i kakao (już się polubiliśmy! ;))
3. Schwartzkopf, Gliss Kur Oil Nutriv, Mgiełka do włosów (z mgiełką również ;))
4. Farmona, Tutti Frutti, Peeling do ciała | wiśnia i porzeczka


5. Green Pharmacy, Hair Care, Olejek łopianowy z olejkiem arganowym
6. Green Pharmacy, Hair Care, Balsam do włosów suchych i zniszczonych z olejem arganowym i granatem (uwielbiam!)
7. Herbamedicus, Maść końska | rozgrzewająca
8. Herbamedicus, Maść końska | chłodząca
9. Kallos, Chocolate
10. Kallo, Argan
11. Bania Agafii, Mydło cedrowe (<33 !)
12. Natura Siberica, Maska rokitnikowa dla powaznie zniszczonych wlosow (gleboka regeneracja)
13. Marion, Kuracje: arganowa, nawilżająca i wzmacniająca


Z aptecznych nowości w ostatnim czasie kupiłam krem punktowy La Roche Posay, Effaclar, A.I. Najlepszy krem na punktowe niedoskonałości, które w ciemno polecam mimo dość wysokiej ceny. W aptece przy zakupie poprosiłam o próbkę kremu La Roche Posay, Effaclar, DUO(+), gdyż mimo, że nie mam problematycznej cery to ostatnio zaczęła kaprysić i jest jakaś... dziwna :| I ku mijemu zaskoczeniu Pani farmaceutka dała mi dwa zestawy kosmetyków miniaturek z tej serii!! :O

Na zdjęciu zestaw nr 1
1. La Roche Posay, Efaclar, Żel oczyszczający, 50 ml
2. La Roche Posay, Efaclar, Krem DUO(+), 15 ml

I zestaw, którego zapomniałam sfotografować ;)
3. La Roche Posay, Efaclar, Podkład kryjący, 30 ml | 011 beige (świetnie kryje!)
4. La Roche Posay, Efaclar, Płyn micelarny, 50 ml

Baaaardzo dziękuję :) Co prawda robię w tej aptece wszystkie zakupy medyczne i bywam tam na prawdę często (i zostawiam sporo pieniędzy ;)), ale i tak nie spodziewałam się takich prezentów :)



Uff! To już wszystko. Spooro tego :D No cóż.... ;)




Na koniec mały spoiler tego co m. in. znajdziecie w paczuszce niespodziance, którą wygrać można w konkursie ;)

Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału! Szczegóły znajdziecie TATAJ (klik!)

Zdradzę Wam jeszcze, że wśród reszty nowości również znajdują się produkty dla Was! ;)




Znacie moje nowości? :)

Pozdrawiam,
Klaudia

15 komentarzy:

Marta I Włosopasjatka pisze...

L'Oreal Vlume Million Lashes So Couture - moje ukochane maleństwo :D <3

Queen Hair pisze...

Jestem ciekawa jakie efekty dadzą te kurację wzmacniające. Świetne kosmetyki :D

Miss M pisze...

Ile cudowności :) powinnaś być zadowolona z duetu korektorów z Catrice, są naprawdę świetne ;) a mydło cedrowe uwielbiam <3

_manekineko_ pisze...

bardzo ładne zdjęcia produktów!

Mój Mały Kawałek Nieba pisze...

Bardzo dużo fajnych kosmetyków widzę.

beautyfrommadeline pisze...

Zaciekawiłaś mnie farbką do ust;) Balsam z Green Pharmacy też lubię;) Miłego testowania;)

Ola pisze...

Miłego testowania i dużo zdrówka!

Patrycja Gryszko pisze...

Tyle tego, że nie wiadomo na czym oko zawiesić :O

Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

Beauty Unearthly pisze...

Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

Diana Ashuayem pisze...

Oh wow! Amazing products.
www.effortlesslady.co

Włosy takie szalone pisze...

Vlume Million Lashes to chyba najlepszy tusz jaki miałam :D Ja posiadam wersję czerwoną. A jak sprawdza się twoja?

Ewelina K pisze...

Ciekawa jestem LRP:)

Wielopokoleniowo 3 pisze...

Faktycznie, sporo to delikatnie powiedziane ;-) Jest ich baaardzo dużo! :-)

Szmaragd pisze...

Ale wspanialosci !

swiaturody pisze...

Widzę kilka produktów, które sama uwielbiam!:)

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i przeczytanie tego postu :) Będzie mi bardzo miło jeśli wyrazisz to również w komentarzu :) Jeśli obserwujesz mojego bloga poinformuj mnie o tym, gdyż chętnie do Ciebie zajrzę i jeżeli mi się spodoba to chciałabym się odwdzięczyć ;) Pozdrawiam!

Copyright © 2014 by Klaudia , Blogger