10:27

Konkurs Il Salone Milano! Każdy może wygrać kosmetyki! :)

Witajcie!

Gdzie się nie obejrzymy tam jakiś konkurs! Można zdobyć kosmetyki u mnie (KLIK! - zapraszam :)), ale na wielu innych blogach także pokazały się różne konkursy i rozdania. Od kliku tygodni trwa również konkurs na fanpageu Il Salone Milano, który jest dystrybutorem profesjonalnych kosmetyków do włosów. Konkurs polega na dodaniu na fp zdjęcia swoich włosów, które jest interpretacją hasła "Kocham moje włosy". Co tydzień wygrywa jedna osoba i tak się składa, że... w tym tygodniu wygrałam JA! :)))


W zeszłym tygodniu wygrała Marzenka z bloga Hair is my life (KLIK!) i to właśnie z jej bloga dowiedziałam się o tym konkursie. Bardzo dziękuję za informację! ;*

Konkurs trwa do odwołania, więc już dziś zapraszam Was do udziału! Za tydzień być może wygra któraś z Was! :) 


PS: Jak Wam się podoba nowy szablon? Wprowadzam małe zmiany. Szablon już jest. Został tylko do dopracowania układ i pracuję nad nagłówkiem :) Dajcie znać jak to widzicie ;)



Życzę Wam powodzenia i pozdrawiam Was serdecznie,
Klaudia

26 komentarzy:

Fair Hair Care pisze...

Fajny szablon. No i gratuluję wygranej!!

Onyxia pisze...

Gratuluję! ;] Ciekawa jestem jak sprawdzą się wygrane kosmetyki.

Mój Mały Kawałek Nieba pisze...

Moje włosy by raczej nie wygrały...

hairismylife pisze...

Kochana Gratulacje!!!Udało się!!I dziękuję za mile słowa!1Teraz będziemy testowały.

ΛΝGΞLΛ pisze...

Ooo *u* Gratuluję z całego serducha :D Należało Ci się :*!
Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

Wielopokoleniowo 3 pisze...

U mnie na blogu też konkurs, od dzisiaj. Zapraszam! :-)

Miss Marli pisze...

To teraz ja spróbuję swoich sił :) żałuję, że nie mogę wykorzystać zdjęć z sesji zdjęciowych :D
Piękne zdjęcie i piękne, zdrowe włosy więc nie dziwne, że udało Ci się pokonać konkurencję :)

Młoda Mama pisze...

Prostota i minimalizm jest teraz w modzie. Mi się osobiście podoba. Ja biorę udział w różnych konkursach i jak na razie szczęścia brak. :)
Pozdrawiam

Kinga Kerth pisze...

Powodzenia ! :)

Kathy Leonia pisze...

powodzenia!

Monika Żurawska pisze...

Dzięki za info o tym konkursie!:D Może również wezmę udział z moimi nieujarzmionymi włosami!:) Pozdrawiam i oczywiście obserwuję!:)

Zakręcona pisze...

Powodzenia :)

Klaudia pisze...

Dziękuję!

Klaudia pisze...

Na pewno dam znać :)

Klaudia pisze...

Próbować zawsze warto :)

Klaudia pisze...

Już nie mogę się doczekać kiedy paczuszka dotrze ♡

Klaudia pisze...

Dzięęękuję bardzo ;*

Klaudia pisze...

Zajrzę na pewno ;)

Klaudia pisze...

Widziałam zdjęcie i Twoje piękne włosy! Trzymam kciuki ;*

Klaudia pisze...

Szczęście przychodzi w najmniej oczekiwanych momentach :) zawsze warto próbować! ;)

Klaudia pisze...

Mi się już nie przyda, ale dzięki :D

Klaudia pisze...

;)

Klaudia pisze...

Życzę powodzenia! :)

Klaudia pisze...

Ja nowym uczestniczkom także ;)

Klaudia pisze...

Ja nowym uczestniczkom także ;)

Mary Jane Holland pisze...

Podoba mi się nowy szablon, wygląda bardzo estetycznie :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i przeczytanie tego postu :) Będzie mi bardzo miło jeśli wyrazisz to również w komentarzu :) Jeśli obserwujesz mojego bloga poinformuj mnie o tym, gdyż chętnie do Ciebie zajrzę i jeżeli mi się spodoba to chciałabym się odwdzięczyć ;) Pozdrawiam!

Copyright © 2014 by Klaudia , Blogger